sobota, 6. avgust 2011

Duga baba na Senicah

Na Senicah je velika jama (jama Duje babe) v kateri je nekoč živela Duga baba. Bila je tako velika, da je z eno nogo stala na vrhu Senic, z drugo pa na Logarščih in v Bači prala svoje cunje.


Pet panjev, pet zgodbic. Ta govori o Dugi babi.

Ljudje so se je strašno bali, ker je jedla samo surovo meso. Kmetom je kradla mlade jančke in kozličke, če pa ni imela drugega, pa tudi otroke.

Otroci so se je zatorej še posebno bali in starši so jih lažje krotili, če so jim pravili, da jih bo Duga baba snedla, če ne bodo pridni. Bila je žleht in ljudje so jo hoteli ujet. Nastavljali so ji pasti, pa so jih naslednji dan dobili pred hišo. Ker je nikakor niso mogli ujet, se je pastir Lujž, ki mu je Duga baba snedla največ jančkov, odločil, da jo bo zazidal v jamo.

Od takrat dalje o Dugi babi ni bilo več slišat, pa tudi jančkov, kozličkov in majhnih otrok ni nihče več kradel.

(Vir: Zlati Bogati, Janez Dolenc; Ljubinj skozi čas, T.M.)




P.S. Ne vem če sem že omenila, da panje poslikam tudi po naročilu? Več informacij na mlekartz(afna)siol.com

3 komentarji:

  1. Lepo poslikan panj opremljen še s pravljico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo!
    Danes sem našla tvoj blog preko Artisha. Zelo so mi všeč tvoje slikice! Kot da bi bile del mene. Da ne govorim da imam enako zgodbico objavljeno na svojem blogu :)

    LP iz LJ :) Pija

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem vesela Pija, za slikce :)
      Tale zgodbica je lušna ja, mi smo si ogledali tudi jamo, kjer naj bi Duga baba živela. To pa je tik nad vasjo, kjer smo doma :)

      Izbriši