četrtek, 25. oktober 2012

pREdelava

Se še spomnite tistih velikih platen, ki sem jih ponujala tudi v prodajo? No, dve prazni platni sta še na voljo, če se najde kakšen interesent :)

Priprave na delavnico
Na platna sem narisala osnutke znamenitosti Slovenije za delavnico. Potem se je zgodilo, da je za delavnico zmanjkalo časa in je bila odpovedana. Platna so ostala, za moja ustvarjanja čisto prevelika.

Pa sem enega podrla. Lepo prosim ne se zgražat. Tako ga bom vsaj v promet spravila :)

En kos platna:

Platnena streha
En velik kos platna sem pravkar razrezala in ga barvanje pa šivanje še čakata. Naj ostane presenečenje.
Še šest z osnutkom porisanih platen je, idej pa miljavžnt.

2 komentarja:

  1. Super ideja, kako predelat neuporabljeno platno. Vsekakor bolje, kot da bi platno čakalo kje v kotu, ti pa bi drugega kupila za tole.
    Jaz sem v hrčkastem napadu kupila platno v bloku, take veliiiike kose. Pa jih vedno razrežem in mi je zdaj že skoraj žal, da nisem imela še hujšega napada, ker zaloga kar kopni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če me ne bi šivalni stroj zeznil, bi pokazala še drug način porabe... Pa vendar kmalu. Smo ga uspeli popravit in bo nakup novega vseeno še malo počakal :) Dokler res še ni čist nujno nujno :)

    OdgovoriIzbriši