sreda, 26. september 2012

Volneni obsešn

Občasno se že vprašam malo po svojem zdravju. Menda je tudi to zdravo. Da se vprašaš. Torej razmišljaš o tem...

Letošnja pomlad je uničila mojo ustvarjalnost, posledice sem čutila še celo poletje. Jesen je čisto druga zgodba. Ideje kar letijo na plano in seveda jih ne uspem vseh uresničiti. Ko se uležem v posteljo, se mi spisek nenarejenih stvari zrola pred očmi in odžene spanec. Malo spominja na depresijo a ne? Celo poletje nič, zdaj bi pa gore premikala. Zato se sprašujem o svojem zdravju :).

Če dopoldne vihtim čopiče, panično kucam po tipkovnici in pesnim besedila, zvečer obsedim na kavču in pletem. PLETEM! Spomnim se nekih zimskih počitnic, ko sem si spletla prvi pulover. Mislim, da je bilo v srednji šoli. Ja, družabno sem bila najdolgočasnejše bitje na svetu :).

Obsesija s pletilkami se je vrnila. Po uhuhu letih. Pri Klika - klika sem kupila lušne pisane štrence in z vsako vrstico nastaja presenetljiv vzorček.

Večerni obsešn
Ne morem odnehat. Pletilke pa ropotajo vsak večer. Trenutno sem v grelčkih za roke, potem bodo volnene kape iz čisto prave slovenske volne Soven in na koncu bom vse skupaj odnesla s seboj na stojnico. Ker to pač počnem tudi za denar.

Ni komentarjev:

Objavite komentar