ponedeljek, 16. julij 2012

Ovce, domišljija in sama samcata

Dopust je bil zanimiv, teden po dopustu še bolj. Malce sem že obupavala nad organizacijo delovnika med počitnicami, ko se je mama prijazno ponudila za teden počitnic v Ljubljani. Trikrat hura za babi.

V času, ko sta bila otroka doma, sem ustvarila bore malo, nekaj barve se mi je posušilo na paleti, ko so bili premori med posameznimi barvanji čisto predolgi. Uspelo pa mi je kvačkati. Ideja, ki je dozorela na morju, je dobila končno obliko.

Iz slovenske volne ekološke pridelave.

Seveda je Sara takoj eno posvojila, ostale bodo romale z menoj po stojnicah. Prva bo že to soboto v Novi Gorici (Go-Art).

Ponedeljek torej začenjam delovno, z namenom, da pripravim čimveč stvari za sobotne tržnice. Sama z možem, brez otrok. Nič se ne bom hvalila, da se ne sfiži.

2 komentarja:

  1. Uh, kok fajna ovčka. Cela frajerka s to rutko :)
    Upam, da bo tvoj teden čim bolj produktiven in boš imela kaj nesti po sejmih. Huh, tudi mene čakajo priprave :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Sonja :).
    Teden do konca našponan! Včeraj sva šla z možem na potep kamor sicer ne gremo in opazila sem tudi črne ovčke... Že kvačkam črno :)

    OdgovoriIzbriši